3 תשובות
כן. זה מאוד יכול להיות מסוכן מכ"כ הרבה בחינות.
אבל תאמין לי, עדיף שתהיה מודאג מהצד מאשר שחלילה תיגרר אחריהם, עם הדור של היום..
אבל תאמין לי, עדיף שתהיה מודאג מהצד מאשר שחלילה תיגרר אחריהם, עם הדור של היום..
כן זה הגיוני לפחד
שואל השאלה:
זה לא שאני לחוץ שיקרה משהו, זה פשוט נושא שמלחיץ אותי בכללי,
גם כשסתם מדברים על פעם שהם שתו אפילו אחרי שזה קרה זה עדין עושה חרדה
זה לא שאני לחוץ שיקרה משהו, זה פשוט נושא שמלחיץ אותי בכללי,
גם כשסתם מדברים על פעם שהם שתו אפילו אחרי שזה קרה זה עדין עושה חרדה
אנונימי
באותו הנושא: