6 תשובות
לא, אבל להזיע זה תמיד סימן טוב
לא
לא.
הלוואי עלי את היכולת לא להזיע אבל יכול להיות שאת צפרדע אם את לא מזיע
הלוואי עלי את היכולת לא להזיע אבל יכול להיות שאת צפרדע אם את לא מזיע
קצת
זיעה זה לא קורה שקשה לך זה קורה שלגוף חם אז הוא מקרר את עצמו כנראה שיש לך מזגן ממש טוב בבית
לא. הדופק והנשימה משנים לסיבולת לב ריאה
באותו הנושא: