6 תשובות
אין קשר
בחיים לא שמעתי על זה..
תקראי על זה, אבל זה נשמע לי כמו סתם חרטא
כעיקרון בזיעה יש מלח וברגע שהגוף מפריש המון זיעה אז אומרים שצריך לאכול מלח כדי להחזיר את המלחים לגוף
^היום בכל אוכל שאוכלים יש ככ הרבה מלח אז שיצא מלח מהגוף דרך הזיעה לא יזיק.
לא נראלי שאת צריכה לאכול מלח
מלח זה לא בריא והכל אוכלים בכמויות
אני בתור ספורטאי שם קצת מלח בבקבוק מים שלי