8 תשובות
תעברי בצפר
שואל השאלה:
זה לא כזה פשוט
אנונימית
שמעי את עולה לחטיבה יש לך הזדמנות להכיר מלאא חברים חדשים. זה ממש כמו לפתוח דף חדש. פשוט תבואי עם ראש פתוח ותהיי מוכנה לחברויות חדשות:)
תאמיני בעצמך.
תביני שלא משנה מה אחרים חושבים עליך
תנסי לבוא בראש פתוח ולא בכעס על אף אחד ותנסי להכיר חברים חדשים
אני אגיד לך מה אני הייתי עושה...
אומרת ל"חברות" שלי מה אני חושבת עליהן ומתרחקת מהן לילד הייתי אומרת שאני לא ילדת סנטר וגם אם הייתי אין שום דבר רע או פסול בילדי סנטר הם ילדים בדיוק כמוך הא לא בעצם צודק הם לא בדיוק כמוך הם קצת יותר חתיכים ושכל שאר הילדים שמציקים שישמעו ואם למישהו יש משהו להגיד אני הייתי יוצאת עליהם על 200 יש מספיק ילדים בעולם בגיל שלך ובטוח יש לפחות אחד שאת מכירה שחושב כמוך ואוהב את מה שאת אוהבת אז על תשימי על אף אחד מהם
לא שווים את זנ