10 תשובות
להשקיע בלימודים ולמצוא חברות חדשות בעיקרון
אין כל כך טיפים, בהצלחה :)
אין כל כך טיפים, בהצלחה :)
לא להיגרר אחרי אחרים!
להשיג מהר חברים
לעשות חיים :)
להשיג מהר חברים
לעשות חיים :)
להכיר חברים , מבחינת הלימודים זה לא כזה קשה אבל זה שונה מהיסודי
גם אני הייתי ככה לפני שעליתי לחטיבה ומסתבר שז' הייתה שנה ממש קלה זה הרגיש בדיוק כמו ביסודי , אין לך מה לפחד פשוט תנסי להתקרב לילדים חדשים
לחייך ולהיות חברותית כלפיי אחרים, אל תפסלי אנשים ותבואי בגישה טובה כל בוקר
להתחבר לחברים חדשים ולהשקיע לבוא בגישה טובה !! בהצלחה
אני עליתי לחטיבה עם חבורה של שמונה ילדים בערך וכל החופש היינו ביחד ובאמת היינו החברים הכי טובים . בחודש חודשיים הראשונים של החטיבה זה החזיק אבל אחרי זה זה התפרק . עד היום אני לא בקשר עם אף אחד מהם ומצאתי לי חברות חדשות . מציעה לך לא לפתח ציפיות כי כל אחד הולך לדרך שונה עם החברים שלו ופשוט תיהי עם מישהי אחת או שתיים שאת יודעת שתשמרו על קשר ועוד כמה ילדים שאת חברה שלהם . לגבי הלימודים זה סוגשל קפיצה בחומר אז תשקיעי למרות שזה לא ממש משפיע אבל זה גם לא קשה . ותהיי נחמדה לכולם.
תפתחי חברויות חדשות או שתחזקי קשרים עם חברויות קודמות
מהחווייה שלי כיתה ז יותר קלה מכיתה ו וגם עוד ילדים שאני מכירה הצליחו יותר בכיתה ז מאשר בו'.
אז רל תפחדי הכל טוב, תנסי להקשיב בשיעורים ולעשות שיעורי בית אבל לא צריך להילחץ
מהחווייה שלי כיתה ז יותר קלה מכיתה ו וגם עוד ילדים שאני מכירה הצליחו יותר בכיתה ז מאשר בו'.
אז רל תפחדי הכל טוב, תנסי להקשיב בשיעורים ולעשות שיעורי בית אבל לא צריך להילחץ
נ.ב. הבנים ממש סוטים
תביי את אל תנסי להיות מישהי אחרת בטוחה שתמצאי עוד חברות יש הרבה שעולים לבד בהצלחה בשנה הבאה