6 תשובות
תלמדי הרבה זה חשוב מאוד
תלמדי
חחח זה יעבור לך בקלות ובקטנה תעבדי בעיקר על מתמטיקה וגאומטריה ** בכיתה ח'
כיתה לא קשה בכלל.. תלמדי טוב את החומר במתמטיקה כי הוא ממשיך לך לשנים הבאות ובכללי זה אחלה כיתה
תקשיבי ותלמדי כי אם לא סתם חבל אני עכשיו עולה לט ולא למדתי והקשבתי ואני סתם מפגרת בחומר עכשיו
כיתה פשוטה יחסית, להתמיד ולהשקיע זה שם המשחק
באותו הנושא: