התחברות
הרשמה
היום עשיתי אקריל עם מילוי וממש כואב לי בציפורניים זה נורמלי ?
30 ביולי 2023, 23:02
ציפורניים
בניית ציפורניים
מניקור
תשובה אחת
זה ממש לא אמור לכאובב אולי היא עדתה משהו לא בסדר לדעתי תשאלי אותה
v
venus38
באותו הנושא:
עשיתי מילוי באקריל פעם ראשונה
אם עשיתי היום אצל הקוסמטיקאית מילוי אקריל כדי לחזק את הציפורן הציפורניים יארכו נכון?
בנייה באקריל 300 ואחריי זה כל תור 140 (מילוי וזה) שווה או לא?
עשיתי בניית ציפורניים באקריל, אפשר לעשות מילוי בג'ל ??
אם יש עליי בנייה עם מילוי באקריל אפשר לעשות מילוי בג'ל בפעם הבאה?
מילוי באקריל/בג'ל זה בעצם בנייה?
מילוי עצמי של ציפורניים - איך עושים מילוי ציפורניים באקריל לבד בבית?
מה ההבדל בין בנייה באקריל לבין מילוי באקריל?
עשיתי בנייה באקריל, אם אני עושה כמה מילויים אני צריכה שוב לעשות בנייה אחרי כמה זמן?
אפשר לעשות מילוי בג'ל בניה על בניה שהיא מאקריל ואז לחזור ל אקריל בפעם הבאה?
קניתי טוש למילוי עצמי , במה למלא אותו בצבע אקריל או דיו?