התחברות הרשמה

עשיתי בנייה באקריל, אם אני עושה כמה מילויים אני צריכה שוב לעשות בנייה אחרי כמה זמן?

19 באפריל 2023, 19:17
בניית ציפורנייםציפורנייםמניקורקוסמטיקהבנייה    
2 תשובות
לא
E
Eliyaaaaa
רק אם נשברה ציפורן או משהו כזה
E
Eliyaaaaa
באותו הנושא:
מה יותר מומלץ לעשות בנייה בג'ל או בנייה באקריל?
נשברה לי הציפורן (אני עושה בנייה באקריל)
בנות בקשר לבנייה מה יותר מומלץ בנייה בג'ל או בנייה באקריל?
עשיתי בנייה באקריל ואני ממש לא אוהבת איך שיצא
בנות שעשו בניית ציפורניים, עשיתן בנייה באקריל או בנייה בג'ל?
שבוע הבא אני עושה בנייה באקריל בציפורניים איזה צבע לק הכי יפה?
אם אני עושה בנייה באקריל אני תריכה לקצר את הציפורן הטבעית או שלא חייב
בנייה באקריל או בנייה בג'ל?? ולמה?0_0
מה יותר טוב בנייה בג'ל או בנייה באקריל?
מה ההבדל בין בנייה באקריל לציפוי באקריל
דחוף עשיתי בנייה באקריל זה הורס אם אני מנקה עכשיו באקנומיקה???