5 תשובות
לא זה ממש יקר
בדר"כ כלל בנייה זה 200-220 ומילוי זה 120
^ יש מילוי אפילו ב80 וזה ממש טוב
שואל השאלה:
אתן מכירות כאלו שעושות במחירים האלו וגרות באיזור השרון?
ממליצה לך לא לעשות בניה באקריל זה אוכל את הציפורן