8 תשובות
הגיוני כי כנראה בלי קשר את לא מרגישה שהמרחק לא שווה אותו
אפשר להבין את זה, לא לכל אחד מתאים קשר בשלט רחוק אבל תני לזה זמן, אם כיף לך וטוב לך איתו תראי איך זה מתקדם ולפי זה תחליטי.
שואל השאלה:
כבר התנשקנו
אנחנו מדברים כל יום והכל סבבה
אבל אנחנו נפגשים פעם ב שבועיים כזה
והוא אומר שעם רישיון הדברים יראו אחרת ולדעתו שווה לתת צאנס
אבל לא יןדעת כבא
אנונימית
הגיוני כן
אם כדאי? תלוי
את כנראה לא באמת בקטע שלו זה בטח לא כזה מרחק והוא עוד מוציא רישיון אז בכלל מי שבאמת בקטע יחכה
אלא אם כן הוא גר באילת ואת בתל אביב ואין לך סבלנות לזה
אבל עדיין הוא מוציא רישיון
הגיוני מאוד
לדעתי לא
כן הגיוני
והייתי חותכת
הגיוני.