2 תשובות
ברור שהגיוני..
אני מכירה את התחושה של לנהל זוגיות כשיש מרחק..
ובין כמה וכמה שאת לא רואה אותו כמה חודשים טובים .
בני כמה אתם?
האם הוא מרגיש כמוך?
ניסיתם לדבר על זה?
אני מכירה את התחושה של לנהל זוגיות כשיש מרחק..
ובין כמה וכמה שאת לא רואה אותו כמה חודשים טובים .
בני כמה אתם?
האם הוא מרגיש כמוך?
ניסיתם לדבר על זה?
כן,
כי אולי את מרגישה את מה שאת מרגישה שאת איתו,
ואם הוא לא איתך והוא רחוק..
כי אולי את מרגישה את מה שאת מרגישה שאת איתו,
ואם הוא לא איתך והוא רחוק..
אנונימית
באותו הנושא: