2 תשובות
ברור שהגיוני..
אני מכירה את התחושה של לנהל זוגיות כשיש מרחק..
ובין כמה וכמה שאת לא רואה אותו כמה חודשים טובים .
בני כמה אתם?
האם הוא מרגיש כמוך?
ניסיתם לדבר על זה?
כן,
כי אולי את מרגישה את מה שאת מרגישה שאת איתו,
ואם הוא לא איתך והוא רחוק..
אנונימית