8 תשובות
לרוב יש ופשוט צריך ללמוד לחיות איתם..

אתה יכול ללכת לרופא
אנונימית
נקודת חן? בחיים לא שמתי לב לזה אצל אנשים
אבל נראה לי אפשר ללכת לקוסמטיקאית ולהוריד אם זה ממש מפריע לך
אנונימית
שואל השאלה:
אני כבר 16 שנה ככה וזה לא אפשרי לי לחיות איתם
אנונימי
היי זה רק נקודות חן אתה יודע שזה מה שמייחד אותך כעיקרון לי למשל יש נקודת חן באף שכל הזמן רציתי רק להוריד אותה וכולם אמרו לי שזה מייחד אותי זה רק נקודות חן זה לא סוף העולם בסוף מקבלים את זה מניסיון רציני מבינה בהחלט
זה כלכך מיוחד
אפשר להוריד אבל זה עושה צלקת זה למה לא הורדתי ועם השנים הבנתי שזה מיוחד ואין צורך
בחיים לא הסתכלתי על מישהו וחשבתי "אוי ואבוי יש לו נקודות חן"
אתה שם לב לכל הדברים האלו בך יותר מכל בן אדם אחר, נגיד יש לי חברה שהייתה אתמול עצובה שיצא לה חצקון ולא שמתי לב לזה עד שהיא אמרה
אפשר להוריד אבל יש צלקת אחרי
אני הורדתי בראש ( מסיבות רפואיות ) לפני 4 שנים
ויש צלקת
בכללי נקודות חן זה לא נורא בכלל