6 תשובות
זה מעולה
כן
נחמד
אבל עדיף לגוון עם פחמימות ועוד דברים
אבל עדיף לגוון עם פחמימות ועוד דברים
כן זה ממש טוב
מהמם
אם את אוכלת רק אז זה לא טוב אבל אם זה באמצע היום וכאחה אז זה אחלה
באותו הנושא: