4 תשובות
תראי זה לא נורא ברמה קיצונית אבל עדיף שלפחות מדי פעם תאכלי
גם אם זה בתוך ארוחה וחלק מהמנה (נגיד פשטידה עם ירקות או אפילו תוספת על פיצה) כי זה כן חשוב בסופו של דבר
גם אם זה בתוך ארוחה וחלק מהמנה (נגיד פשטידה עם ירקות או אפילו תוספת על פיצה) כי זה כן חשוב בסופו של דבר
כן כי את צריכה ויטמינים
את צמחונית אז טיפה בעייתי
תחפשי בכל זאת פרי וירק שאת אוהבת
תחפשי בכל זאת פרי וירק שאת אוהבת
יואו תקשיבי גם אני לא אוכלת לא פירות ולא ירקות מאז שאני קטנה זה ממש מגעיל אותי וכולם אומרים לי שזה נןרא ויש לי חוסר ברזל אז אני לוקחת תוספים אבל תכלס זה לא נראלי משפיע עליי פשוט לכי לבדוק אולי את גם צריכה לקחת ויטמינים שאין לך
באותו הנושא: