9 תשובות
תלוי מה יהיה המצב בארץ, ואם כן לדובאי או קנדה
אני כן רוצה לטייל אבל בספק אם אני אעבור לאנשהו אפילו שניו זילנד נשמע טוב
אנונימי
סביר להניח שכן אם לא אפתח כאן קריירה מקצועית
תלוי מה יהיה המצב בארץ, ואם כן לדובאי או קנדה
אנונימי
לא
אני מאןד מקווה שלא אצטרך להגיע למצב שאני קמה ועוזבת , בוחרת שלא לחשוב על זה
אני לא אעזוב
אני כן רוצה לגור בארצות הברית ולעבוד שם אבל רק לתקופה (גג שנה)
אבל לעזוב לתמיד אני לא
גם רוב האנשים שעוזבים למדינות אחרות חוזרים אחרי כמה שנים
פה זה הבית שלי
הבית של כולנו
העם היהודי
אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת
כן אם בן גביר יהיה ראש ממשלה ואם כן אז רחוק רחוק מישראל אולי לאנטרטיקה