21 תשובות
מקווה שכן.
לצפון אירופה.
לצפון אירופה.
שואל השאלה:
למה כולם מתהלבים מגרמניה חייתי שם שנה וחצי זה פשוט בית קברות דיכאון שם
למה כולם מתהלבים מגרמניה חייתי שם שנה וחצי זה פשוט בית קברות דיכאון שם
אנונימי
מאוד רוצה, וללונדון לשנה-שנתיים :)
לברזיל לילדה עם חולצה של אדידס התאמנתי מלא על הריקוד
אין על בתי קברות, גם אני הייתי שם, אני אוהב את האווירה
ישמצב
כנראה שבעתיד, בא לי לגור בלונדון
כנראה שכן
בתקווה לגרמניה
בתקווה לגרמניה
לאנגליה
בסופו של דבר
ההורים שלי רוצים לעזוב את הארץ אחרי שאני ואח שלי נסיים ללמוד, אני אעזוב איתם גם יהיה לי כבר בית בישראל
שואל השאלה:
תלכו לכל מקום רק לא לגרמניה
תלכו לכל מקום רק לא לגרמניה
אנונימי
אני אלך לשם רק בגלל שאמרת לי לא
למה?^^
לא בגלל זה אני רוצה להיות שם כמובן אבל חבר שלי גר שם ארבע שנים ונהנה מאוד
לא בגלל זה אני רוצה להיות שם כמובן אבל חבר שלי גר שם ארבע שנים ונהנה מאוד
^^^ קונה כרטיס
לתמיד? לא, אבל בטח אלך לטייל לשנה +
לא יורד מהארץ תמורת כלום
בסוף השנה אני עובר לארצות הברית
לונדון ל3 שנים
כנראה שכן, לגרמניה
בחיים לא
באותו הנושא: