19 תשובות
חילונים חושבים אחרת..
אנשים שמאמינים מאמינים שצריך להיות במדינת ישראל.
זה שונה
אם חילונים מחליטים לעזוב זה לא בהכרח אומר שדתיים כן
זו חשיבה שונה
אנשים שמאמינים מאמינים שצריך להיות במדינת ישראל.
זה שונה
אם חילונים מחליטים לעזוב זה לא בהכרח אומר שדתיים כן
זו חשיבה שונה
אנונימית
כדי להגיב
שואל השאלה:
!umai
התגובה שלך לא תורמת אבל לשאלה..
!umai
התגובה שלך לא תורמת אבל לשאלה..
אנונימי
אוקיי
ויתרום לך לדעת אם מישהו יעזוב או לא?
ויתרום לך לדעת אם מישהו יעזוב או לא?
שואל השאלה:
כן, לראות אם יש פה דתיים שרוצים לעזוב או לא
כן, לראות אם יש פה דתיים שרוצים לעזוב או לא
אנונימי
שיבושם לך
לא. אמנם מתי שיש רעב, או לצורך פרסנה, לימוד תורה ומציאת האשה מותר, אבל בגדול לא אצא מן הארץ בלי נדר.
אנונימי
ח''ו
במיוחד לא לתמיד, הרי הזוהר כותב דברים נפלאים על מי שנשאר בארץ בתהליך הגאולה
במיוחד לא לתמיד, הרי הזוהר כותב דברים נפלאים על מי שנשאר בארץ בתהליך הגאולה
שואל השאלה:
!umai
אם לא טוב לך, למה נכנסת לשאלה?
!umai
אם לא טוב לך, למה נכנסת לשאלה?
אנונימי
שואל השאלה:
כי יש הרבה חילונים שכן עוזבים את הארץ רק כי 'המצב לא טוב פה'
כי יש הרבה חילונים שכן עוזבים את הארץ רק כי 'המצב לא טוב פה'
אנונימי
למה שיעזבו קודם כל??
אנונימית
לעולם לא בעזרת ה'
בחיים אני לא אעבור לגור בחול! (בלי נדר)
בשביל מה? בשביל מה התפללנו 2000 שנה לשוב לציון? בשביל לברוח לאירופה או ארה"ב? לא נראלי
בשביל מה? בשביל מה התפללנו 2000 שנה לשוב לציון? בשביל לברוח לאירופה או ארה"ב? לא נראלי
אני רוצה לעזוב בעהי"ת עד שיבוא המשיח ושהוא יביא אותי לפה בזמן. וצריכים לבדוק היטב את דברי חז"ל על הסוגייה ישוב הארץ.
אנונימי
לא מדוייק נחלקו בזה האחרונים אם יש מצוות ישוב הארץ גם בזמה"ז^
אנונימי
לא אעזוב את א"י בחיי ובנפשי אף־פעם, בעזרת ה', ובלנ"ד (על דרך קביעות והישארות, כמובן).
לא
לא
תלוי מה יהיה המצב בארץ. כמובן שאני מעדיפה להישאר, אבל תחת נסיבות מסויימות אני עלולה לעזוב. אם חלילה הדמוקרטיה תתפרק ויהיה פה שלטון טוטליטרי/המצב הביטחוני יתדרדר משמעותית וכדומה, אני איאלץ לעזוב לפחות באופן זמני.
אנונימית