7 תשובות
מאוד
כן, אפשר לנוח
סוף סוף מנוחה .
כןן
אין על אוירת שבת!!
בית כנסת, ארוחת שישי, לקרוא, להתנתק מהכל
לא
שונא שבתות
משעמם
אין לאן ללכת
אני כלוא בבית
לא כיף
מאוד. אין פה כמו להיות עם נשמה יתרה.
אנונימי