4 תשובות
ברור
כל אימון עוזר,אבל תזונה זה 80%
כל אימון עוזר,אבל תזונה זה 80%
אנונימית
שואל השאלה:
אז חייב להשקיע גם בתזונה?
אז חייב להשקיע גם בתזונה?
אנונימית
מן הסתם
אם את כבר רזה את לא חייבת,פשוט להישאר בגירעון קלורי
אם את כבר רזה את לא חייבת,פשוט להישאר בגירעון קלורי
אנונימית
עוזר אבל מה שחשוב הוא התזונה, הפקדה על חלבון וגירעון קלורי
באותו הנושא: