10 תשובות
כן
לא איכ אבל תנסי אם בא לך
לנסות
זה לא נראה לי יהיה טעים עם פרכית אבל כן אני אוהבת
טעים
לא
תנסי מה יכול להיות
כן אבל כממרח יחיד על לחם או פריכית עדיף לוטוס
אם את רוצה תנסי ואחרכך תכיני משהו עם מה שנשאר אם לא יהיה טעים
אם את רוצה תנסי ואחרכך תכיני משהו עם מה שנשאר אם לא יהיה טעים
כן
נשמע סבבה
נשמע סבבה
זה סבבה כזה
באותו הנושא: