5 תשובות
זה סביר.
על טעם וריח- אין להתווכח !
זכותך, אם זה טעים לך לבריאות בתיאבון.
זכותך, אם זה טעים לך לבריאות בתיאבון.
אם לך זה טעים אז בסדר. לכל אחד יש את הדברים שהוא אוהב
זה הכי טעים
איזו ריבה? אני אוהבת ריבת ענבים.
מעדן.
איזו ריבה? אני אוהבת ריבת ענבים.
מעדן.
שואל השאלה:
אני אוהב ריבת גזר פשוט מדהים
אני אוהב ריבת גזר פשוט מדהים
באותו הנושא: