6 תשובות
שואל השאלה:
^^דחוף
^^דחוף
אנונימית
תגידי לה שכואב לך הבטן
תאכלי, את לט אכלת מספיק בכלל.
אל תגידי שכואבת לך הבטן מה זה "לא בא לי לאכול זה סתם משמין" הגוף שלך *צריך* אוכל בשביל להתקיים
שואל השאלה:
^^אבל אחרי זה סתם יש לי כאבי בטן וגם אם אני לא רעבה אז למה לאכול?
^^אבל אחרי זה סתם יש לי כאבי בטן וגם אם אני לא רעבה אז למה לאכול?
אנונימית
כי את צריכה אוכל בשביל לחיות ותחסכי את התשובות "כם ככה חרא לי" וכל זה
באותו הנושא: