3 תשובות
תגידי לו
מקסימום הוא לא ירגיש אותו הדבר והכל בסדר
מקסימום הוא לא ירגיש אותו הדבר והכל בסדר
שואל השאלה:
לא אובססיבית פשוט יש לי רגש נורא חזק אליו והוא חבר ממש טוב שלי ואני. יודעת שהוא אוהב אותי מאוד אבל לא יודעת אם זה אוהב אוהב או אןהב מבינים
לא אובססיבית פשוט יש לי רגש נורא חזק אליו והוא חבר ממש טוב שלי ואני. יודעת שהוא אוהב אותי מאוד אבל לא יודעת אם זה אוהב אוהב או אןהב מבינים
אנונימית
פשוט תשאלי אותו אם הוא רואה אתכם רק בתור חברים או יותר מזה.
מקסימות תישארו חברים, זה בכלל לא כזה נורא.
את יכולה גם לבקש מחברה שלך לשאול אותו, אבל באמת שעדיף פשוט לשאול
לא בוואטסאפ!!!
מקסימות תישארו חברים, זה בכלל לא כזה נורא.
את יכולה גם לבקש מחברה שלך לשאול אותו, אבל באמת שעדיף פשוט לשאול
לא בוואטסאפ!!!
באותו הנושא: