5 תשובות
יהיה בסדר.
זה מה שעושה להם טןב
תנסי לתמוך בהם ותראי את הצדדים החיוביים
תקבלי פינוקים ןזה מה רע
ןהכל כפול
אגבב שני חדרי שינה ליטרלי נדיר לעצב שני חדרים שתביני
יאללה יהיה בסדר מבינה אותך
זה קשה אבל מתרגלים וזה נהיה קל יותר
למאות שהם לא ביחד הם עדיין ההורים שלך
ולפעמים גירושים זה לטובה
שואל השאלה:
אוף חבל שכתבת מאנונימי רציתי שזה יחשיב לך תפרח^
אנונימית
ההורים שלי גרושים מאז שאני קטנה וכשגדלתי זה ניהיה יותר קשה אבל תראי את הדברים הטובים.
גם זה יעשה להם טוב.
עוד מתנה ביום הולדת
שתי חגיגות יום הולדת
שתי עוגות
אצלי נגיד לפני שהם התגרשו בקושי ראיתי את אבא שלי ועכשיו אני רואה אותו יותר.
גם לפני לא היה לנו חיות ועכשיו יש לנו.
תנסי לראות את החיובי בדברים זה יעזור לך
אנונימית
גם אצלי זה ככה ההורים שלי התגרשו שהייתי בן 5 בערך בהתחלה זה היה קשה אבל עם הזמן התרגלתי לזה שההורים שלי גרושים