10 תשובות
יש רק לאנדרואיד
יש אפליקציה ולדעתי היא נוחה יותר מהאתר
יש לאנדרואיד
יש רק לאנדרואיד
יש אפליקציה, וסביר להניח שרוב המשתמשים גולשים דרכה ולא דרך האתר.
שואל השאלה:
אבל למה רק לאנדרואיד
כי אייפון זה חרא
יש לאנדרואיד
יש לא רק לאנדרואיד