10 תשובות
שואל השאלה:
לא*
יש אבל
יש אפליקציה
שואל השאלה:
לא ראיתי איפה
יש אפליקציה
נראלי באייפון אין
שואל השאלה:
למה אין האיפון
היה פעם באייפון והורידו נראה לי אני בסטיפס רק מהמחשב כי לא נוח בטלפון
יש אפליקציה