12 תשובות
יש אפליקציה
אבל רק לאנדרואיד
אנונימית
שואל השאלה:
באסה שאין לאייפון
יש, לאנדרואיד
אני מניח שלios אין כי קשה יותר לפתח ולהעלות אפליקצייה לחנות
מה? יש אפליקציה
יש אפליקציה
אה חח
שואל השאלה:
רק לאנדרואיד שזה ממש מבאס
מהה ממתי יש אפליקציה לא שמעתי על זה בחיים
שואל השאלה:
כןכן גם אניייי מסתבר יש רק לאנדרואיד איזה באסה
יש רק לאנדרואיד
יש לאנדרואיד נראלי
יש אבל רק לאנדרואיד