12 תשובות
יש אפליקציה
אבל רק לאנדרואיד
אבל רק לאנדרואיד
אנונימית
שואל השאלה:
באסה שאין לאייפון
באסה שאין לאייפון
יש, לאנדרואיד
אני מניח שלios אין כי קשה יותר לפתח ולהעלות אפליקצייה לחנות
אני מניח שלios אין כי קשה יותר לפתח ולהעלות אפליקצייה לחנות
מה? יש אפליקציה
יש אפליקציה
אה חח
שואל השאלה:
רק לאנדרואיד שזה ממש מבאס
רק לאנדרואיד שזה ממש מבאס
מהה ממתי יש אפליקציה לא שמעתי על זה בחיים
שואל השאלה:
כןכן גם אניייי מסתבר יש רק לאנדרואיד איזה באסה
כןכן גם אניייי מסתבר יש רק לאנדרואיד איזה באסה
יש רק לאנדרואיד
יש לאנדרואיד נראלי
יש אבל רק לאנדרואיד
באותו הנושא: