3 תשובות
בכיףף
עכשיו בקיץ תחלס כן אבל בחורף יום כן יום לא
אנונימית
שואל השאלה:
קודם כל תודה3>>>>>
דבר שני זה נראלי בייסיק שצריך להתקלח כל יום לא?
להיות יותר מטופחת,
לעשות גבות,
שפם, אני גזרתי ממש קצת קצוות מהשיער שלי והוא ממש עבר גלואו אפ,
לדאוג לפנים לא לאכול יותר מדי שטויות ותיראי שהפנים שלך יותר נקיות ויפות,
ניראה לי הבסיס להיות יפה זה להיות היגיינית אז להיתקלח יומיים
עריכה:
התבלבתי להתקלח יום כן יום לא אבל בקיץ חובה לשטוף את הגוף כל יום
אנונימית