3 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה על התשובות אבל אני לא כתבתי שאני מכוערת או לא אסטתית, סהכ כתבתי שאני מרגישה טיפה שמנה, אני מתאפרת מלא כל חודש קונה בגדים חדשים, יש לי תכשיטים בכל מקום אפשרי, השיער שלי צבוע בגוונים של בלונד הציפורניים שלי תמיד עם לק, אני מאוד מטופחת, אני פשוט טיפה שמנה זה הכל :)
אנונימית
תעשי משהו בשיער - לא חייב משהו קיצוני אפשר פשוט לקצר קצת או לעשות גוונים עדינים

תכשיטים - אולי תעשי עוד עגיל או תקני צמידים

ציפורניים - אם את אוהבת אותן טבעיות את יכולה להאריך וטבעות ממש יוסיפו למרות שגם בלי יפה....או שתעשי לק ג'ל או לק רגיל

תקני בגדים חדשים - בגדים שמחמיאים לגזרה שלך ושאת באמת תלבשי ושאת באמת אוהבת
לא עולה לי עוד לראש אבל בהצלחה!!
תפני לדיאטנית
אם את באמת טיפה שמנה את תעברי שינוי מטורף עד השנה החדשה רק תתמידי בתפריט בריא עם גירעון קלורי ובספורט וזה יהיה מצוין הכל זה רק התמדה
זה ישיג לך את שני הדברים שמגיעים מאותו מקור שאת לא אוהבת
אם את רוצה ולא עשית את זה כבר תטפחי את עצמך יותר ותעשי עוד דברים של גלואו אפ
אנונימית