3 תשובות
כבר חודשיים בקושי נפגשים בגלל היציאות הביתה
ככה היינו מההתחלה אז זה פחות או יותר המציאות שלנו כרגע
ככה היינו מההתחלה אז זה פחות או יותר המציאות שלנו כרגע
אנונימי
שואל השאלה:
אפשר לשאול כמה זמן אתם יוצאים? ואם ככה הייתם מההתחלה?
אפשר לשאול כמה זמן אתם יוצאים? ואם ככה הייתם מההתחלה?
אנונימית
מבין אותך אנחנו מתקשרים בווצאפ, מלא ברמה שכותבים מתי שאפשר ולא ישנים כל כך אבל בהחלט מתקרבים לאט לאט את תביני את זה לבד איך שהוא מתייחס אלייך, הדאגה שלו כלפייך הדברים שגורמים לו לחשוב עלייך ומה הוא רוצה בשבילך ובשבילכם בכלל
אנונימי
באותו הנושא: