16 תשובות
לא
מניח שרוב הגברים היו ורוב הנשים לא
לא בקטע שוויוניסטי פשוט נשים שוקלות את כל הכיוונים באופן רחב וגברים לא
לא בקטע שוויוניסטי פשוט נשים שוקלות את כל הכיוונים באופן רחב וגברים לא
מאוד אוהב את חברה שלי הייתי עושה הכל בשבילה הייתי מנסה להציל אותה מאמין שאם נגיד עכשיו היה נופל עליה משהו הייתי קופץ עליה גם אם הייתי נפצע ואם היו יורים בה היא קופץ מאינסטינקט אבל אני חושב שאם יגידו לי לבחור ממש ביני לבינה לא יודע מה הייתי בוחר זה נורא קשה
לא.
יש הרבה שהייתי מקריבה בשבילה, אבל אני יודעת שאם הייתי מקריבה את עצמי בשבילה היא הייתה מקריבה את עצמה בשמי מתחושת האשמה.
זו תהיה הקרבה חסרת משמעות.
יש הרבה שהייתי מקריבה בשבילה, אבל אני יודעת שאם הייתי מקריבה את עצמי בשבילה היא הייתה מקריבה את עצמה בשמי מתחושת האשמה.
זו תהיה הקרבה חסרת משמעות.
בוודאי שלא.
אני במערכת יחסים, לא נערה טיפשה.
אני במערכת יחסים, לא נערה טיפשה.
חתולי רחוב שטיפלתי בהם והשקעתי בהם כסף(עד גבול היכולת) ונפטרו לי עדיין חרוטים אצלי ואני מאשימה את עצמי כל הזמן כל כל הרבה שיכולתי לעשות יןתר. לא נראה לי שעם בן זוג זה יהיה כל כך פשוט לשחרר. ולחיות כל החיים עם הידיעה שיכולתי לעשות יותר
אבל זה אופי מסריח לא מומלץ
אני חיה עם רגשות אשם כבדים על "כלום" כמו שכולם אומרים, ואין לי מושג איך לטפל בזה
אבל זה אופי מסריח לא מומלץ
אני חיה עם רגשות אשם כבדים על "כלום" כמו שכולם אומרים, ואין לי מושג איך לטפל בזה
על מה המינוס?
אם הייתם מקריבים את החיים שלכם ואת החלומות שלכם לאדם שאתם מאוהבים בו ונמשכים אליו- אתם חלשי אופי.
לא יגידו לכם את זה אבל אתם חסרי עמוד שדרה.
אם הייתם מקריבים את החיים שלכם ואת החלומות שלכם לאדם שאתם מאוהבים בו ונמשכים אליו- אתם חלשי אופי.
לא יגידו לכם את זה אבל אתם חסרי עמוד שדרה.
מת לך יצור חי ביידים אחרי שרצת איתו למיליון מקומות ושפכת את כל החסכונות מעבודות שחורות?
החתולים הם אי רלוונטיים, השאלה היא על בן זוג
זה מאוד רלוונטי
איך שאדם מתייחס לבהמה משקף את ההתנהגות שלו בבני מינו
איך שאדם מתייחס לבהמה משקף את ההתנהגות שלו בבני מינו
אדם אדיש לבהמה יהיה אדיש לכולם.
את יודעת כמה חתולים דרוסים הרמתי מהכביש כדי להביא לקבורה מכבדת?
על הגור שעשיתי לו cpr 2 דקות שלמות אבל הוא כבר היה אבוד
על חתולה שהוצאתי עליה 10 אלף שקל בשביל אשפוזים ובסוף גמרה ככה כמו זבוב
והם בכלל לא היו שלי
אבל כולם כילדיי
על הגור שעשיתי לו cpr 2 דקות שלמות אבל הוא כבר היה אבוד
על חתולה שהוצאתי עליה 10 אלף שקל בשביל אשפוזים ובסוף גמרה ככה כמו זבוב
והם בכלל לא היו שלי
אבל כולם כילדיי
החתולים לא רלוונטיים לשאלה...
בכל מקרה, אם כבר חורגים מהנושא אני אומר את האמת ורק את האמת.
אני חסה יותר על חיות מאשר בני אנוש.
אני חסה יותר על חיות מאשר בני אנוש.
באותו הנושא: