7 תשובות
אחרי חודשיים שדברנו נפגשנו פעם ראשונה והתנשקנו במפגש השלישי.
אני לא בזוגיות אבל הנשיקה הראשונה שלי ושל האקס שלי כאילו התחלנו לצאת כי הוא נישק אותי
אני מנסה להסביר את זה כדי שזה יהיה מובן אבל אין לי מושג איך
אני מנסה להסביר את זה כדי שזה יהיה מובן אבל אין לי מושג איך
פגישה שנייה או שלישית היה נשיקה אבל זה תלוי בך ובכמה את מרגישה שיש משיכה ואת רוצה את זה
הוא בא אליי הביתה בספונטניות, ישבנו על הרצפה אכלנו פופקורן ודיברנו שעות על גבי שעות עד שהיה ביננו את הקשר עין הזה ופשוט התנשקנו
סתם נראה לכם
אף פעם לא התנשקתי או הייתי בזוגיות ואני בת 17
הכי טוב להיות רווק
סתם נראה לכם
אף פעם לא התנשקתי או הייתי בזוגיות ואני בת 17
הכי טוב להיות רווק
אנונימית
התנשקנו בדייט השלישי
ליפני שנה וחצי איתנאגנו בוואצאפ כמו זוג בצחוק ואז זה איח שהוא אפך לרציני ואחרי כמה חודשים יצאנו לדייט בסרט והיה חיפה מביך כי ילדים מהכיתה שלי איו גם בסרט ואז יצנו לאוד דייט אבל גם אם ידידה שלו וזה היה ממש מוזר כי היא כול הזמן צעקה "תיתנשקוו תיתנשקוו תיתנשקוו" וקשזה קימת כרה אני לא הייתי מסוגל כי היא פשוט אישתקלה לי ישר בעיניים ובדייט אבה האינו רק שנינו ואיתנשקנו אם פוקי, מיפו לשם אנחנו קבר שנה וחצי ביחד
שואל השאלה:
^איזה חמודיםם
^איזה חמודיםם