6 תשובות
גם לי זה היה לפני שנה, אבל אתה תראה שעם הזמן אתה כבר תתרגל. אני עבדתי כל השנה וגם הייתי במסגרת לימודים חדשה, ובאמת שהזמן עושה את שלו. בהצלחה.
שואל השאלה:
מה כיף אני בתסביכים
כיף לך
שנינו אותו הדבר לגמרי
אני איתך
כולם רוצים לחזור לשגרה בשביל להתלונן עליה