10 תשובות
אם אתה רוצה שיהיה לך קל יותר במידה ואתה ניגש לבגרות במדעי המחשב, תלמד c#.
אם אתה רוצה שפה מאוד שימושית להרבה דברים, python.
אם אתה רוצה שפה מאוד שימושית להרבה דברים, python.
שואל השאלה:
מה אתה ממליץ?
מה אתה ממליץ?
אנונימי
פייתון
או c++
או c++
ואני גם רוצה ללמוד js מאיפה כדאי ללמוד?
שואל השאלה:
מה בנתיים למדת?
אני אשלח מדריך שאני למדתי ממנו יש עוד
מה בנתיים למדת?
אני אשלח מדריך שאני למדתי ממנו יש עוד
אנונימי
python
שואל השאלה:
^^^זה מדריך לבסיס
^^^זה מדריך לבסיס
קישורים מצורפים:
אנונימי
אני יודע קצת c# עד פונקציות לא יותר
וhtml וcss
וhtml וcss
אם אתה עדיין לא בתיכון תתחיל c# ואת הדברים המסובכים כמו רקורסיות node<t> ומודלים. אם גם לכיתה י יעזור לך html css js
שואל השאלה:
תודה!
תודה!
אנונימי
באותו הנושא: