7 תשובות
דיסני מנסים לרצות את כולם אז הם עושים את זה אבל לא בדרך הנכונה, ואם הם יעשו את זה הרבה אנשים יעירו על זה, על השינוי של הנסיכות וכבר מעכשיו מעירים על זה יש כאלה שבעד ויש נגד.
הקטע שאפשר להגיד שעצוב זה שדיסני זה בעיקרון לילדים לא למבוגרים ולכול הבעיות שיש בעולם, זה לילדים שבסך הכול רואים נסיכות וסרטים מצוירים שלא אמורים להביא איתם איזה מוסר גדול כזה
כי כל הקטע זה רפרזנטציה

בגלל שדיסני היו גזענים לתקופה ובכללי התקופה שבה דיסני התחילו והתפרסמו לא הייתה הכי ידידודית לאנשים מגזע אחר אז פשוט לא היו הרבה דמויות שחורות וכדומה בסרטים שלהם

מנסים עכשיו לאזן את זה, אבל בגלל שדיסני כבר נמצצו מכל הרעיונות שלהם והם רעבים לכסף הם ממחזרים דמויות אבל משנים להם את הצבע עור כז הל רוכבים על הגל של להיות נגד גזענות כי הם יודעים שזה ירוויח להם כסף ויגרום להם להראות טוב
כי זו אפליה מתקנת
וזה בסך הכל קרה עם נסיכה אחת בסרט לייב אקשן שצבע העור שלה בכלל לא תרם לסרט בשום צורה
ואם כבר יותר הגיוני שהיא תהיה שחורה.
מתוך סקרנות
איך זה יותר הגיוני שבת הים הקטנה תהיה שחורה? ^
בכללי יותר הגיוני שבנות ים יהיו שחורות, ביולוגית
אצרף כתבה של חוקרת ימית
ויש עוד המון כאלו
הממ הבנתי
אני חשבתי על זה שהסיפור כיביכול מדנמרק בשנות הביינים אז אנשים שחורים לא היו כזה הרבה בסביבה שם
כן אבל אני לא חושבת שזה מוזכר בסרט אז זה לא רלוונטי
אני לא בעד לשנות דמויות קלאסיות אבל כל המהומה שעשו על זה ממש מוגזמת