6 תשובות
בעיה?
אין לי שמץ
כי השחורים רוצים שוויון ומתבכיינים
ומה בעיה בזה?
שואל השאלה:
תראו אין לי בעיה שהן שחורות אבל דוחפים את עניין הצבע בכוח!! מהכללים הראשונים של הפקת דיסני הנסיכות צריכות להיות כמה שיותר דומות לגרסה המצוירת ומבחינת מבנה פנים היא לא דומה לה בכלל!! באריאל עוד אפשר לראות דימיון כלשהו אבל באמת מה נהיה
תראו אין לי בעיה שהן שחורות אבל דוחפים את עניין הצבע בכוח!! מהכללים הראשונים של הפקת דיסני הנסיכות צריכות להיות כמה שיותר דומות לגרסה המצוירת ומבחינת מבנה פנים היא לא דומה לה בכלל!! באריאל עוד אפשר לראות דימיון כלשהו אבל באמת מה נהיה
אנונימית
כי רוצים שיוויון בין השחורים ללבנים, ככה שגם לשחורים יהיה ייצוג בקולנוע, והם לא ייצאו גזענים
אבל אם הם היו הופכים את הנסיכה מהנסיכה והצפרדע ללבנה כולם היו באטרף
צביעות
אבל אם הם היו הופכים את הנסיכה מהנסיכה והצפרדע ללבנה כולם היו באטרף
צביעות
באותו הנושא: