8 תשובות
לא חושבת על זה כלום
תאהבי מה שבא לך
תאהבי מה שבא לך
שזה לגמרי בסדר :)
שאת מוזרה
אנונימי
שואל השאלה:
תודה לכן!
תודה לכן!
אנונימית
אני בת 17 גם אוהבת
בכל גיל אוהבים נסיכות דיסני, זה נורמלי
שאת כמוני אני בת 17 ומכורה לדיסני ולכל מה שקשור לזה
זה ממש בסדר❤
באותו הנושא: