8 תשובות
לא חושבת על זה כלום
תאהבי מה שבא לך
שזה לגמרי בסדר :)
שאת מוזרה
אנונימי
שואל השאלה:
תודה לכן!
אנונימית
אני בת 17 גם אוהבת
בכל גיל אוהבים נסיכות דיסני, זה נורמלי
שאת כמוני אני בת 17 ומכורה לדיסני ולכל מה שקשור לזה
זה ממש בסדר❤