21 תשובות
חייזרים נקודה
נכנסתי כדי להתבריין לאלה שלא אוהבים קרמבו
פשוט אף פעם לא בא לי על קרמבו לעומת כל מיני חטיפים אחרים
אני נורא מתנצל
האמת שזה לא שאני לא אוהבת פשוט אני אלרגית אז אני לא יכולה וואי חלום שלי היה לטעום את זה
שואל השאלה:
למה את אלרגית?
ולא נורא ! יש דברים אחרים טובים
שואל השאלה:
את אלרגית לגלוטן?
^ אולי לחלב
נופ אלרגית לביצים אז אסור כי בקרמבו יש
^ איך פיזית אפשר להתמודד ככה?
המרקם של זה עושה לי בחילה
וואלה לא יודעת יש הרבה דברים שהייתי רוצה לאכול^^
אבל לא כזה נורא
שואל השאלה:
^
זה כמו מרשמלו רק נמס טעים מתוק ומצופה שוקולד
יאמי

ולזאתי שאלרגית , מצטערת על כל זה , יש נראה לי קרמבו בלי :)
^^ טוב לפחות את לא אלרגית לחלב..
שזה באמת אסון עולמי
שואל השאלה:
כתבתי לחתולונבליה
יש אנשים שלא אוהבים קרמבו?!
אני מחכה לזה תמידד
שואל השאלה:
אין לי כוח לחכות עוד חצי שנה
^לכולנו *לב שבור*
בא לי לישון אבל לא בא לי לישון אני יודעת שאני ירדם רק שהיה חצות ^^
אני באתי כדי לצאת על כל מי שלא אוהב קרמבו כי זה פשע לכלא מיידית.
שואל השאלה:
וואו וואו למה להעליב
מה שכתבת מה זה לא לעניין
איזה פשע כולה אכלתי קרמבו
שואל השאלה:
"מטומטמת"
"סבתא שלך פרה"
שנאת חינם