7 תשובות
אני בצופים, אבל הכי טוב לגייס דרך בתי ספר, לבוא ולהפעיל את הילדים
שואל השאלה:
^יש לך רעיונות איך? זו תהיה פעם ראשונה שאני הולכת לגייס עוד ילדים וזה קצת מלחיץ
^יש לך רעיונות איך? זו תהיה פעם ראשונה שאני הולכת לגייס עוד ילדים וזה קצת מלחיץ
אין לך למה להילחץ
תבואי בהכי אנרגיות שיש ותפעילי אותם באמצעות משחקים כמו: הנחש בא, תחרות משיכה בחבל, מחבואים, פלונטר וכדומה..
הילדים ממש אוהבים את זה וסביר להניח שהם לא הולכים לשחק במשחקים האלה באף מקום אחר
תשאירי כמובן גם פרטים ואת יכולה גם להכין פליירים ולחלק לכולם
תבואי בהכי אנרגיות שיש ותפעילי אותם באמצעות משחקים כמו: הנחש בא, תחרות משיכה בחבל, מחבואים, פלונטר וכדומה..
הילדים ממש אוהבים את זה וסביר להניח שהם לא הולכים לשחק במשחקים האלה באף מקום אחר
תשאירי כמובן גם פרטים ואת יכולה גם להכין פליירים ולחלק לכולם
להראות אווירה טובה של שמחה ולהראות התלהבות ולא להיות אדישים תמליצי להם על דברים שמשיגים מהתנועה חברים משפחה בית שני ערכים דברים כאלה
היית עכשיו בסמינר?
היה מדהים וקיבלנו מלא טיפים!! אם לא היית תבקשי מהצוות שלך לספר לך קצת.
טיפים לגיוסים-
אופציה 1, להיכנס לכיתות, להציג את עצמכם ולשחק משחק קצר, הנה 2 רעיונות שעובדים מעולה-
*פרה עיוורת
אחרי המשחק תבקשו מהילד שהיה העיוור לעמוד מול הכיתה ולספר איך היה לו להתמודד עם הקושי של עיוורון.
*פנטומימה עם קאץ'- מתאמים מראש כל הצוות מילה מסוימת (עדיף אותה מילה לכל הכיתות כדי שלא תתבלבלו). אתם מבקשים מתנדב ובזמן שמישהו אומר לו בחוץ את המילה מישהו אומר בפנים לכיתה מה המילה שאמרתם לו ושאסור להם לנחש אותה.
אחרי המשחק תשאלו את הילד איך הוא הרגיש- כנראה שהוא יגיד שהוא הרגיש תסכול, לא הבין איך הם לא מבינים דבר כל כל פשוט, הרגיש קושי ושהוא עושה משהו לא בסדר.
אחר כך תסבירו שיש ילדים שזה היום יום שלהם ושלהגיד דבר פשוט זה בשבילם כמו המשחק הזה.
(טיפ- אם ילד עושה דווקא ומגלה, והרבה פעמים זה קורה, תזרמו עם זה. אפשר להשוות את הילד שהתפרץ לחונך שמתוול בין החניך לכל השאר שלא מבינים)
אחרי שהסברתם קצת מה זה צורך מיוחד,
הגיע הזמן לספר על קרמבו-
שזו תנועת נוער, כמו הרבה תנועות נוער אחרות,
יש בה פעולות כל יום x בשעות y ומכירים שם מלא חברים ויש בה מקום לכולם ויש טיולים וחוויות וכו'.
ממליצה לבוא אחרי שכבר קבעתם תאריך לפעולה ראשונה כדי שתוכלו לפרסם את התאריך, וגם להעביר דף שהם ירשמו שם וטלפון.
אופציה 2-
הפסקה פעילה עם תחנות ועמדות צילום
אופציה 3-
להפיץ באינסטגרם, טיקטוק, לתלות פלאיירים.
אני פה לשאלות, המון בהצלחה.
היה מדהים וקיבלנו מלא טיפים!! אם לא היית תבקשי מהצוות שלך לספר לך קצת.
טיפים לגיוסים-
אופציה 1, להיכנס לכיתות, להציג את עצמכם ולשחק משחק קצר, הנה 2 רעיונות שעובדים מעולה-
*פרה עיוורת
אחרי המשחק תבקשו מהילד שהיה העיוור לעמוד מול הכיתה ולספר איך היה לו להתמודד עם הקושי של עיוורון.
*פנטומימה עם קאץ'- מתאמים מראש כל הצוות מילה מסוימת (עדיף אותה מילה לכל הכיתות כדי שלא תתבלבלו). אתם מבקשים מתנדב ובזמן שמישהו אומר לו בחוץ את המילה מישהו אומר בפנים לכיתה מה המילה שאמרתם לו ושאסור להם לנחש אותה.
אחרי המשחק תשאלו את הילד איך הוא הרגיש- כנראה שהוא יגיד שהוא הרגיש תסכול, לא הבין איך הם לא מבינים דבר כל כל פשוט, הרגיש קושי ושהוא עושה משהו לא בסדר.
אחר כך תסבירו שיש ילדים שזה היום יום שלהם ושלהגיד דבר פשוט זה בשבילם כמו המשחק הזה.
(טיפ- אם ילד עושה דווקא ומגלה, והרבה פעמים זה קורה, תזרמו עם זה. אפשר להשוות את הילד שהתפרץ לחונך שמתוול בין החניך לכל השאר שלא מבינים)
אחרי שהסברתם קצת מה זה צורך מיוחד,
הגיע הזמן לספר על קרמבו-
שזו תנועת נוער, כמו הרבה תנועות נוער אחרות,
יש בה פעולות כל יום x בשעות y ומכירים שם מלא חברים ויש בה מקום לכולם ויש טיולים וחוויות וכו'.
ממליצה לבוא אחרי שכבר קבעתם תאריך לפעולה ראשונה כדי שתוכלו לפרסם את התאריך, וגם להעביר דף שהם ירשמו שם וטלפון.
אופציה 2-
הפסקה פעילה עם תחנות ועמדות צילום
אופציה 3-
להפיץ באינסטגרם, טיקטוק, לתלות פלאיירים.
אני פה לשאלות, המון בהצלחה.
שואל השאלה:
^הייתי בסמינר וקיבלתי טיפים אבל על הגיוסים לא כזה דיברנו על זה, דיברנו על זה רק ביחידה של המחוז ונתנו טיפים נגיד לשים את הסרטון של טליה אבל אני רוצה משהו שיעניין אותם ולא שיעשה להם רגשות אשם ואז הם יבואו כי כביכול אין ברירה
^הייתי בסמינר וקיבלתי טיפים אבל על הגיוסים לא כזה דיברנו על זה, דיברנו על זה רק ביחידה של המחוז ונתנו טיפים נגיד לשים את הסרטון של טליה אבל אני רוצה משהו שיעניין אותם ולא שיעשה להם רגשות אשם ואז הם יבואו כי כביכול אין ברירה
דווקא לי אמרו מסניפים אחרים שמניסיון הסרטון של טליה לא עבד.
מקווה שהטיפים שנתתי יעזרו לך ואם יש לך שאלות באמת תשאלי ואשתדל לעזור
מקווה שהטיפים שנתתי יעזרו לך ואם יש לך שאלות באמת תשאלי ואשתדל לעזור
באותו הנושא: