4 תשובות
זה לא רק האוכל. דבר ראשון תגידי להורים או לאחראים- אפילו אם יסימו אותה בזונדה
אבל את יכולה להראות לה כמה אכפת לך ממנה ולעוד הרבה אחרים ולהראות לה שהיא שווה ויכולה להגיע רחוק ולהראות דוגמא לכל השאר
אבל את יכולה להראות לה כמה אכפת לך ממנה ולעוד הרבה אחרים ולהראות לה שהיא שווה ויכולה להגיע רחוק ולהראות דוגמא לכל השאר
שואל השאלה:
זהו שאין לה חברים בכלל, והמשפחה שלה כבר עייפים ממנה...שיבצו אותי אליה כדי לתת לה חברה וטוב לי איתה ואני גם מנסה לחבר אותה לאנשים אחרים, אבל היא פחות בקטע...ההורים שלה כמובן מודעים לכך שהיא לא אוכלת, אבל אין להם באמת מה לעשות עם זה...
זהו שאין לה חברים בכלל, והמשפחה שלה כבר עייפים ממנה...שיבצו אותי אליה כדי לתת לה חברה וטוב לי איתה ואני גם מנסה לחבר אותה לאנשים אחרים, אבל היא פחות בקטע...ההורים שלה כמובן מודעים לכך שהיא לא אוכלת, אבל אין להם באמת מה לעשות עם זה...
אנונימית
אני אוטיסטית והייתי במצב דומה חוץ מזה שאני לא דתייה, תגידי לה שגם לא לאכול נחשב ניסיון התאבדות
אני חושבת שהיא צריכה אשפוז
אני חושבת שהיא צריכה אשפוז
היא צריכה עזרה מקצועית, אבל אם היא באנטי לזה ממש אי אפשר לשכנע אותה, חבל שהורים וויתרו היא צריכה עזרה מהם והרבה , ברור שזה לא קל לטפל באנשים עם דיכאון וכל זה וגם שעוברים התעללות אבל לפחות צריך לנסות מה שאפשר
,במקרה והייתה רוצה עזרה באמת , הייתי אומרת לך להמליץ לה על טיפול כלשהו שיעזור לה, וגם שתנסה לרצות ולעשות מדיטציה, במידה והיה לה רצון לזה, אנשים שעוברים דברים קשים לפעמים ממש חזקים בעקשנות שלהם לחוסר רצון עזרה , החרדות שלי גרמו לי להתנגד לכל עזרה שיש גם אלה שעזרתי להם וחשבתי שעזרתי להם התנגדו לזה ממש ברוב המקרים פה, הבנתי שלצערי אין מה לעשות עם אלה שלא רצו את העזרה, הם יבחרו בעצמם, אני מניחה שאם אין מה לעשות נגד זה , צריך לשחרר. כל עוד היא באנטי חזק ופוגעת בעצמה, היא לא תרצה עזרה ולא תעזור לעצמה אם היא לא הגיעה לתבונה הזו .. כל עוד היא לא רוצה שום עזרה לזה, זה יהיה מצב תקוע.את יכולה לדבר עם ההורים שלה ולבקש מהם להפנות אותם לפסיכולוג שיעזור לה וגם להם אם היא תסכים. ברור שיהיו לזה מלא קשיים מניסיון , לא קל לעזור למי שהוא מתנגד לעזרה בגלל מצבים כאלה. עקשנות לא תעזור אם היא לא רוצה, אולי עדיף לשחרר אותה ולתת לה לחשוב ולהבין בעצמה, זה לא נעים ונכון שזה מצב מלחיץ אבל ללחוץ עליה לעשות את זה אם היא חפצה עדיין יכול לגרום לנזקים, לשחרר יהיה עדיף אם היא באנטי גדול, אם היא תרצה באמת עזרה, תציעי לה פסיכולוגים או שיטות טיפול אחרות, תציעי לה גם למצוא קבוצות של אנשים כמוה אם יש להם תחביבים כמו שלה אם את יודעת וגם תהיי אתה כמה שאפשר ותביני אותה, עשי מה שאת יכולה ולא יותר מזה.
,במקרה והייתה רוצה עזרה באמת , הייתי אומרת לך להמליץ לה על טיפול כלשהו שיעזור לה, וגם שתנסה לרצות ולעשות מדיטציה, במידה והיה לה רצון לזה, אנשים שעוברים דברים קשים לפעמים ממש חזקים בעקשנות שלהם לחוסר רצון עזרה , החרדות שלי גרמו לי להתנגד לכל עזרה שיש גם אלה שעזרתי להם וחשבתי שעזרתי להם התנגדו לזה ממש ברוב המקרים פה, הבנתי שלצערי אין מה לעשות עם אלה שלא רצו את העזרה, הם יבחרו בעצמם, אני מניחה שאם אין מה לעשות נגד זה , צריך לשחרר. כל עוד היא באנטי חזק ופוגעת בעצמה, היא לא תרצה עזרה ולא תעזור לעצמה אם היא לא הגיעה לתבונה הזו .. כל עוד היא לא רוצה שום עזרה לזה, זה יהיה מצב תקוע.את יכולה לדבר עם ההורים שלה ולבקש מהם להפנות אותם לפסיכולוג שיעזור לה וגם להם אם היא תסכים. ברור שיהיו לזה מלא קשיים מניסיון , לא קל לעזור למי שהוא מתנגד לעזרה בגלל מצבים כאלה. עקשנות לא תעזור אם היא לא רוצה, אולי עדיף לשחרר אותה ולתת לה לחשוב ולהבין בעצמה, זה לא נעים ונכון שזה מצב מלחיץ אבל ללחוץ עליה לעשות את זה אם היא חפצה עדיין יכול לגרום לנזקים, לשחרר יהיה עדיף אם היא באנטי גדול, אם היא תרצה באמת עזרה, תציעי לה פסיכולוגים או שיטות טיפול אחרות, תציעי לה גם למצוא קבוצות של אנשים כמוה אם יש להם תחביבים כמו שלה אם את יודעת וגם תהיי אתה כמה שאפשר ותביני אותה, עשי מה שאת יכולה ולא יותר מזה.
באותו הנושא: