21 תשובות
אם אתה לא רוצה שהיא תיהיה תנסה לרמוז לה איך שהוא ללכת אבל אם בא לך שתישאר
להתקשר למשטרה
אנונימית
תלוי בך
אתה רוצה שהיא תהיה איתך עכשיו או לא?
אם כן,אז תגיד לה שלום,מה נשמע תדבר איתה ואחר כך גם תוסיף שזה לא נעים לך שהיא פשוט נכנסת לבית שלך בלי שום "אזהרה מוקדמת".
אם לא,תגיד לה שלום וזה,ותוסיף מיד: "זה לא היה נעים לי שנכנסת ככה,בבקשה פעם הבאה לפחות תכתבי לי שאת מגיעה 15 דקות לפני,וכרגע יש לי תוכניות עם המשפחה(או תירוץ כלשהו) אז אני לא יכול להיפגש עכשיו,רוצה אותי מאוחר יותר?"
או משהו בסגנון הזה.

אה,היא במחזור?טוב זה קצת בעיה.
תנסה להגיד לה הכי בעדינות שיש שהיא צריכה ללכת,כמו למשל: "היי (שם חיבה שלה),מה נשמע?רוצה לשתות קצת?לאכול משהו?אני מצטער (שם חיבה שלה) אבל אני די עסוק כרגע, רוצה להיפגש אחר כך ב(המסעדה/המקום האהוב עליה)?
שואל השאלה:
אני במצב רוח לא טוב ואין לי כ"כ כוח לכלום, אבל היא במחזור אז לא נעים לי להגיד לה ללכת...
אנונימי
בלי להגיד מילה? אולי קבעתם ושחכת?
שואל השאלה:
לא...
אנונימי
הלוואי עלי שהיא פשוט תיכנס אלי הביתה סתם ככה..
למה זה דבר רע? זה קצת לא מנומס מצידה אבל תזרום
מגעיל שאתה רוצה ממנה רק מין
אנונימית
זה ממש חצוף
תעיף אותה ממך
ותעדכן
לא הבנתי מה זה הירידות עליו וכל האמירות של אתה רוצה אותה למין

אני גם לא הייתי רוצה שחברים או חבר יכנסו לי לבית בלי התראה
אם אני בלי חזיה?
אם אני נראת רע
שיודיעו אנחנו באים
אפשר להכנס?
שידפקו שישלחו הודעה
יש כאלה שבצדק מפריע להם שאנשים פשוט נכנסים להם לבית ואין בזה משהו רע מה אתם רוצים ממנו

ואם אתה לא במצב רוח תנסה לראות אם אתה חושב שהיא תצליח לעלות לך אותו שתשאר אם לא
אתה בן אדם והיא כולה במחזור היא תתמודד היא לא יולדת
אם אתה לא מרגיש בנוח ואתה צריך זמן לבד תדבר איתה תגיד לה שאתה כרגע לא במצברוח ושתפגשו שתרגיש טוב
אין פה לא נעים

מקווה שאתה מרגיש יותר טוב תעדכן
אנונימית
חסרת טאקו
אהמ זה לא סבבה
חבר (לא בן זוג) שלי היה עושה את זה כל הזמן
פשוט בא אליי הביתה בלי להודיע אפילו
אמרתי לו להפסיק פשוט והוא הפסיק
יש כמה טקטיקות במקרה כזה אתה רוצה לפגוע במקום חיוני אבל לא ממש אז במפתיע בלי שהיא רואה אתה מסתובב עם אגרוף 360 ישירות לבטן ומשם זה היסטוריה
לא להגיד לה להרגיש בבית יותר
זה ספאם נו זה ההוא שכל הזמן שואל על חברה שלי במחזור והיא מתנהגת כמו משןגעת
מה נסגר עם זה שואל השאלה?
מעניין אותי לדעת.
ולשאלה (במיוחד בשבילכם נאמנים): אני באופן אישי הייתי פשוט זורם עם זה, אבל אם זה ממש מפריע לך נסה להגיד לה בעדינות שאתה עייף או משהו, תירוץ כזה.
למה אתם ( חלקכם) מוצאים מחזור דבר רע, ומצב רגשי גרוע??!
יש הרבה בנות שזה לא משפיע עליהן.
אנונימית
לא הבנתי את היציאות עליו הקטנות והדיסלייקים.. בתור בחורה אני חושבת שזה בסדר גמור עם זה שלא נעים לו שחברה שלו פשוט נכנסה אליו הביתה כשהם לא קבעו להיפגש ובטח שלא אם הוא לא כל כך במצב רוח טוב. אם בחורה הייתה רושמת שהיא לא במצב רוח טוב בגלל שקמה הפוך באותו היום או בגלל שהיא במחזור כולם היו רושמים לה שזה בסדר לקחת יום לעצמה ולהיות לבד אבל גם לגברים יש ימים כאלו וזה לגטימי וחוץ מזה זה הבית שלו, אם הוא לא הזמין אותה והיא אפילו לא רשמה לו "היי אני בסביבה אפשר לקפוץ?" אז מן הסתם שירגיש לא הכי בנוח ויופתע מהביקור. לדעתי אם אתה בסדר עם זה שהיא תישאר תן לה ותקבל אותה בחיוך ואולי היא תעביר לך את מצב הרוח ותשמח אותך ופשוט תסביר לה שאתה פחות בקטע של ביקורי פתע, לעומת זאת אם אתה באמת באמת מרגיש שאתה חייב להיות לבד אז תגיד לה אבל בעדינות ותהיה גלוי, תסביר שאתה לפעמים צריך את הזמן שלך לבד ושתדבר איתה כבר בטלפון או תיפגש איתה מחר או יותר מאוחר היום..
אנונימית