5 תשובות
שואל השאלה:
סגורה
זה תלוי. היא במחלקה סגורה או פתוחה?
לא אבל היא הלכה למקום מצוין היא תצא חדשה אם היא תשתף פעולה אומר מניסיון
אנונימי
אז כנראה שלא. רק עם תיאום , וגם זה לא בטוח- כי כשאני הייתי היה מותר רק משפחה בגלל הקורונה..
לא נותנים
הייתי שם
אבל שם לפחות אפשרי לדבר בטלפון
תבקשי מההורים את המספר טלפון של המחלקה שהיא בה ותנסי להתקשר לשם ולבקש אותה