9 תשובות
כן הייתי
כן
ניראלי שכן
כן
מצד אחד לא נעים להעיף ומצד שני זה מציק קצת כשלא מתאים באמת
כן למה לא?
הייתי אומרת לה שזה פשוט לא מתאים כרגע ואני אדבר איתה יותר מאוחר.
אם היא חברה שלי היא תבין..
אם היא חברה שלי היא תבין..
שואל השאלה:
aנוכי^
בדיוקק כי זה קרה לי לא מזמן והרגשתי כאילו ממש חרא כי אותן הבנות בריב פיצוצים
(עזבו את זה שהן איכשהו הצליחו להשלים פערים ושכחו שאני קיימת בבית שלי)
aנוכי^
בדיוקק כי זה קרה לי לא מזמן והרגשתי כאילו ממש חרא כי אותן הבנות בריב פיצוצים
(עזבו את זה שהן איכשהו הצליחו להשלים פערים ושכחו שאני קיימת בבית שלי)
אנונימית
כן פשוט הייתי אומרת לה שאני לא יכולה הרבה זמן כי יש לי משהו אחר
באותו הנושא: