6 תשובות
סלח/י לי אבל לא לשכוח שגם הם בני אדם הספקתם לשכוח.
יש המון סיבות בחיים שלהיות בדיכאון זה לא משנה מה אתה!
יש המון סיבות בחיים שלהיות בדיכאון זה לא משנה מה אתה!
מתחילים לשמוע את האלבום לזאת של ניצחה של עדן בן זקן
אז אני יכולה להגיד שהיה לי דיכאון וזה מה שעזר לי , אולי לך לא
אוכלים קוביית שוקולוד. לוקחים ויטמין c
מנסים להתעלם ממנו ולנצח אותו - יוצאים עם חברים , מנסים לשמוח ולא לחשוב על זה
** וכמובן שאם לא עוזר לפנות לאיש מקצוע
** וכמובן שאם לא עוזר לפנות לאיש מקצוע
הולכים לפסיכולוג
באותו הנושא: