8 תשובות
אותך
סתם, מנסה לדבר איתך ולהגיע לההנוץ או לקחת פרטים כדי שיוכל ליצור איתך קשר ותשלמי או בביט או משהו
ברוב המקרים יש תיעוד במונית ואז אפשר להגיש תלונה במשטרה
הוא יכול לתבוע אותך נראלי כי זה בעצם גניבה זה כמו שתקחי משהו מחנות ולא תשלמי
יתבע אותך
למה בכלל עולה לך מחשבה כזו ?
שואל השאלה:
אני לא מתחננת לעשות את זה אבל מעניין אותי מה הוא היה עושה
למה לעשות את זה? זה גניבה לכל דבר
מוריד אותך .