10 תשובות
זה לדעתי נחשב הטרדה
להימנע מללכת אליו ולתת לו ביקורת לא טובה באפליקציה
ואגב הייתי מבקש שיעצור ויוצא
להימנע מללכת אליו ולתת לו ביקורת לא טובה באפליקציה
ואגב הייתי מבקש שיעצור ויוצא
הטרדה. ישר לצאת
יוצאת מהמכונית
הייתי יוצא מהמונית מה זה
אנונימי
תגישי תלונה מצטערת שזה קרה לך
אנונימית
גז פלפל
הייתי בורחת
הייתי אומרת לו שלא ידבר ככה ויוצאת מהמונית ומדווחת
הייתי עושה אותו דבר אבל רוצה ממש להרוג אותו כל הנסיעה
שואל השאלה:
ועוד הוא מישהו שהיה פעם בעבודה עם אבא שלי, הוא מספר לי בגאווה שהם עבדו ביחד
איך הוא מדבר ככה אליי , לאנשים אין רסן על הפה בקטע הזוי
ושמעתי שהרבה התלוננו עליו וזה לא עזר להעיף אותו
ועוד הוא מישהו שהיה פעם בעבודה עם אבא שלי, הוא מספר לי בגאווה שהם עבדו ביחד
איך הוא מדבר ככה אליי , לאנשים אין רסן על הפה בקטע הזוי
ושמעתי שהרבה התלוננו עליו וזה לא עזר להעיף אותו
אנונימית
באותו הנושא: