8 תשובות
שילכו לישון מוקדם יותר
וכי ככה מישהו מעליינו החליט :(
וכי ככה מישהו מעליינו החליט :(
הם הולכים לישון בשמונה
ממש מסכנים אני דומעת
שואל השאלה:
בסדר גם אנחנו יכולים
בסדר גם אנחנו יכולים
אנונימית
ממתי יסודי מתחיל מוקדם יותר? זכור לי שזה היה אותו דבר ולפעמים הפוך
הם מתחילים 10 דקות מוקדם יותר...
ומה הבעיה בזה? הם ישנים מוקדם לרוב גם ככה
ומה הבעיה בזה? הם ישנים מוקדם לרוב גם ככה
הוא לא? לפחות אצלי אני לא חושב שהוא התחיל מוקדם במיוחד
שואל השאלה:
אה אצלי זה 40 דקות מוקדם יותר
אה אצלי זה 40 דקות מוקדם יותר
אנונימית
באותו הנושא: