10 תשובות
לא היה יותר טוב.
צריך לעשות משהו למען המדינה ולעשות שירות משמעותי.
חד משמעית לא, רוב האזרחים כנראה לא היו מתגייסים ולא הייתה לנו מדינה להישאר בה כי אין מספיק מי שישמור עליה.
שואל השאלה:
כבר אין מלחמות היום זה לא כמו פעם
אין צורך לגייס את כולם יש מלא תפקידים מיותרים בצבא שזה פשוט בזבוז
אנונימית
שואל השאלה:
שיגייסו רק מי שרוצה קרבי ותומך לחימה
אנונימית
את לא מחוברת למציאות
את מתחילה את החיים שלך עוד מהרגע שיצאת מהבטן של אמא שלך
אין מה להאשים את הצבא בגלל זה

וכמו שאמרו, אם לא היה חוק גיוס חובה, מעטים מאוד היו מתגייסים ובכך מדינת ישראל לא הייתה שורדת שבוע
שואל השאלה:
מה הכרחי בלהכין קפה למפקד שלך?
וגם היום לא מכריחים אנשים להתגייס ללוחמה. אנשים שרוצים את זה מתגייסים לשם ויש הרבה שנלחמים שיקבלו אותם
אז אפשר לעשות ככה לגייס רק קרביים ותומכי לחימה
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי מורידה עובדי רסר ופקידים שבתכלס הן לא עושות כלום חוץ מלהכין קפה ולנקות את המשרד
אנונימית
מישהי כאן ראתה את הפקיד של רונה בתאגד וחושבת שככה זה באמת בצבא
אנונימית
בלי צבא לא היינו כאן.
יש אויבים מכל פינה.
ואל תגידי שאין מלחמות ומבצעים צבאיים, זה שקר מוחלט.
צוק איתן, אופרת יצוקה, עמוד ענן
ועוד מלא.
יש מאות!