7 תשובות
גם אני לא עשיתי כלום
האמת אני חושבת שהרוב פשוט מושפעים
האמת אני חושבת שהרוב פשוט מושפעים
אנונימית
אני גם 15
לא שתיתי אף פעם
לא עישנתי אף פעם
התנשקתי רק עם חבר שלי אחרי חודש וחצי שהיינו ביחד
זה רק אומר שאת ואני סחים, אם ככה טוב לך, יופי, אל תשני כלום, אני ממש שמח שאני סחי כי לעשן מסכן חיים
לא שתיתי אף פעם
לא עישנתי אף פעם
התנשקתי רק עם חבר שלי אחרי חודש וחצי שהיינו ביחד
זה רק אומר שאת ואני סחים, אם ככה טוב לך, יופי, אל תשני כלום, אני ממש שמח שאני סחי כי לעשן מסכן חיים
לעשן לשתות *ואפילו* להתנשק
כפרע עלייך להתנשק זה לא ששכבת עם מישהו.
יש כאלה שבכלל לא רוצים לעשן ולשתות ויש כאלה שלא מעשנים.
כפרע עלייך להתנשק זה לא ששכבת עם מישהו.
יש כאלה שבכלל לא רוצים לעשן ולשתות ויש כאלה שלא מעשנים.
שואל השאלה:
מה את רוצה אמרתי אפילו להתנשק דיברתי עליי ולא על אף אחד אחר
אני רק מציינת את זה שלא עשיתי *כלום*
מה את רוצה אמרתי אפילו להתנשק דיברתי עליי ולא על אף אחד אחר
אני רק מציינת את זה שלא עשיתי *כלום*
אנונימית
גם אני! חוץ מנהלתנשק אבל זה היה מיותר ומוזר ודחיתי אחרי זה כל בן
זה ממש טוב לא רואה בזה משהו רע
אל תדרדרי בגלל אנשים
זה ממש טוב לא רואה בזה משהו רע
אל תדרדרי בגלל אנשים
14 לא עשיתי את מה שרשמת
גפ אני לא התנשקתי אז מה
באותו הנושא: