4 תשובות
כן, אתה יכול, ואפילו כדאי לדעתי.
אגב, אתה ממש לא צעיר מדי, התחלתי את התואר שלי בגילך, ואני מכיר כאלה שהתחילו גם שנתיים קודם.
אנונימי
אינני יודע מה הינו גילך..אבל נראה לי אתה מתכוון למסלול כמו נועה קירל..,צודק?!
תאורטית? פשוט תיכנס ותשב בכל השיעורים - לא יוציאו אותך
רק שלא תצא עם תעודה כתובה, אך כן עם הידע